Läggdags

jag är fruktansvärt dagvill nu, vet knappt vilken dag det är. Idag känns det som onsdag, men det kanske också är för att jag tycker att det kan bli torsdag snart. Då har jag tid hos min hudläkare, jag hoppas att vi tillsammans kan komma överens om nått bra. De flesta av mina utslag som jag behandlade i vinter är fortfarande jätte fina. Dom kliar aldrig och håller sig släta och fina. Sen finns det vissa ställen som aldrig läker, typ dom jag har på fingrarna. Förmodligen beror det på att de ständigt utsätts för kyla, vatten och sånt. Det bästa hade varit om jag hade kunnat få gå på samma behandling som i vintras, men att denna gång bara stråla de punkter som inte läker. Samtidigt vill jag egentligen inte använda mig av den här behandlingen, jag får nämligen bara använda mig av den fyra gånger under min livstid, pga av den höga strålningen. Och jag är ju trots alltid väldigt ugn och vill gärna ha kvar några behandlingar, samtidigt som jag vill vara helt bra än att vara halvbra. Okej, jag har nu kanske just skrivit det mest ointressanta inlägget under min bloggtid.

Nästa helg flyttar jag, och det känns jätte konstigt. jag har fått hyresavierna, beställt tid för att hämta nyckeln och packat ner en massa saker, måste dock fortfarande fixa en massa saker. men jag har ju iaf 1½vecka på mig.

Nu ska jag krypa till sängs, imorgon väntar ett 10timmarspass på jobbet.

Dröm fina drömmar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback