Jag välkomnar hösten..

Med nytt jobb, som är roligt, livligt, stressigt och allt däremellan, och med min nya lägenhet så känns hösten spännande. Nya människor, nya händelser och nya möten som förhoppningsvis förgyller min höst.. Egentligen är det rätt komiskt att jag längtar efter att flytta. Jag ska ju flytta till en barack-lägenhet. Dock verkar de inte innehålla tvestjärtar och det uppskattar jag, de små jävlarna visar alltid sitt tryne när jag som minst anar det...

Jag har ett träd på min gård, som jag ser när jag sitter på balkongen, löven har redan börjat skifta i färg. Tänk vad vackert! Hösten är så vacker att jag ibland tappar andan. Något jag velat göra på hösten sen jag flyttade ner till stockholm är att promenera runt djurgården och se alla träd, färger och männsikor. Jag föreställer mig  där sittandes på en bänk vid vattnet, men en massa fina träd bakom mig, med en bra bok och en god latte. Mys!

Nej nu ska jag ta och försöka läsa lite innan jag slänger mig i den nybäddade sängen, imorgon vankas det tvättid klockan sju innan det är dags för mig att jobba.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback