Hope is eternal


Igår kväll målade jag en tavla. Jag hoppas att den hinner torka iaf lite grann innan det är dags att flytta.


Flyttkartongshögen blir högre och högre för var dag som går. Igår köpte jag ett nytt ljus, vanilj. Det luktar härligt.


Jag och Emma köpte en härlig höstbukett till katta och Jocke i lördags. För färska blommor gör så mycket i ett hem.


Här är en bild på mig innan jag och emma begav oss, man får ju inte komma för tidigt på fest. Så vi skaffade oss lite kaffe för att dryga ut tiden.

Och slutligen, här är en bild på mig igår efter tandläkaren, man ser mest bara att jag är svullen på ena sidan, men det var en böld lika stor som ett granatäpple.

Nej nu tror jag faktiskt att jag ska klä på mig ordentligt och sen ge mig på en promenad, om jag hinner innan det blir så jävla mörkt!


Kommentarer
Postat av: johanna

vilken fin tavla!

2008-09-16 @ 21:19:03
Postat av: Emelie

Stackare! Shit! Mitt besök slutade på endast 3400 istället för 2700. Har ingen aning om hur de kunde bli mer, men. Rotfyllningen är klar o imorgon sk jag göra lagningen sen är jag fäääääärdg o sak adlrig mer sätta min fot på de stället ngot mer iallafall! Hahahahaha! Hur går det på nya jobbet? :D Berätta!! Hoppas allt är bra! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback