Grattis Johanna 21år!

Jag inser att många av min läsare knappt finner sin väg tillbaka här, och det är förstårligt. Eftersom jag jobbar heltid nu, känner jag mig helt död när jag kommer hem på kvällen och soffan är den enda som får njuta av mitt sällskap. Mestadels blir det ingen bloggning för att jag inte tycker att jag har något roligt att berätta. Men imorgon ska jag på inflyttningsfest till Katta och jag ska försöka komma ihåg att packa ner kameran så att jag kan ta några kort.

Idag efter jobbet mötte jag upp maria-tjockmage, för en promenad hem till johanna som fyller 21år idag, Grattis! Där bjöds det på kladdkaka och blåbärspaj och jag var nöjd. Sen skulle jag hem och städa och fixa iordning en massa saker, tyvärr blev det inte så mycket av det. Kom hem, bytte om, sminkade av mig, solade 10minuter och nu ska jag börja fixa håret, spolar som ska in, produkter som ska masseras in osv. Jag stressar alltid upp mig på saker jag måste fixa, jag får fixar-ångest och har inte under mina 22år funnit något bra sätt att bota detta på. Borde kanske börja med listor, att varje vecka skriva upp vad som ska ordnas under veckan, för att senare ta iaf en sak var dag, och på så sätt inte få 100saker att ordna när tiden väl finns.

Imorgon är min sista dag den här veckan, sen är jag ledig sön-tis, skönt, på måndagen vankas sista tiden hos tandläkaren för att fixa det sista av min rotfyllning, det känns konstigt att jag nästa vecka kommer att kunna äta med hela munnen, sedan mitten av juli har jag endast vågat tugga maten på ena sidan, tyvärr upptäckte jag då att den inte smakar lika gott. Maten förtjänas att fördelas så att smakerna kommer till sin rätt.

Nej nu ni, godnat. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback