Godmorgon..

Om 1 timme och 20 minuter börjar jag jobba, sitter och äter frukost nu, sen tänkte jag nog åka lite tidigare så jag hinner köpa en kaffe innan det är dags att stämpla in.

Igår tvättade jag från sju och började jobba halv tolv. det är faktiskt ganska jobbigt att gå från att jobba extra till att jobba heltid, jag hinner nästan inte med någonting. Igår vid halv nio tiden kastade jag ihop en pannkakassmet för att få något i mig, och en matlåda tills idag blev det. Frågan är bara vad jag ska äta resten av veckan? När hinner jag laga mat?
Men det finns så otroligt många fördelar med att jobba heltid så det gör mig ingenting!

Återkommer kanske ikväll med en uppdatering, om jag inte somnar, igår somnade jag halv tio.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback