Ärende damen fortsätter.

Det blev en superhärlig brunch i söndags, men scones, ägg, fil och en massa annat gott. överlag en väldigt bra dag som avslutades med middag framför tvn, kollandes på shrek.

Idag är det tisdag, och jag ska om en timme inbefinna mig hos öronläkaren, kanske får jag idag reda på vad jag har för fel på öronen. Halvdöv, säkert.

Nu på morgonen är projektet att ringa runt och ändra adressen hos mina jobb och så. Bestämt mig för att inte ta någon eftersändning, så då måste jag se till att meddela dem som behöver den.

Nu i dagarna blir det till att packa ner det sista i kartongerna. Och på torsdag, då hämtar jag nyckeln.

Ta hand om er! Puss

Kommentarer
Postat av: mariaa

soon to be miss brandbergen

Postat av: johanna

vilken busy lady. Lycka till med allt innan flytten nu.

2008-09-30 @ 11:32:17
URL: http://yojo.blogg.se/
Postat av: karro

fan vilken snygg blogg

hur du gjort? jag hittar bara dom tråkiga mallarna..

har iaf börjat skriva i min blogg igen

tanken är de iaf =)

puss mums

2008-10-01 @ 18:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback