Förbaskade Mage!

Jag var lite seg på förmiddagen, men slutligen kom jag iväg till exets föräldrar, var där i nån timme och umgicks innan jag och hannah begav oss återigen till hennes jobb för att käka middag. Det blev löjrom till förrätt och kyckling till huvudrätt, synd bara att jag inte tänker på att jag inte längre orkar äta så mycket som förr. Jag orkade inte ens all kyckling. Sen tog jag notan då hannah bjudit på taxi, drinkar och entre igår. Kvitt.
Efter maten kom det en massa krogmänniskor och sällskapade, vi gick på simon och viktor och nu är jag hemma hos hannah, jag har kört en liten liten sväng med bilen, men vad trist det är när man inte är pepp på att festa, och när magen spelar techno! Så jag lämnade hannah till att göra det bästa av kvällen och inte behöva förklara att surpuppan i hörnet är hennes vän... Imorgon åker jag hem igen, och det ska bli skönt. Vill få njuta lite av att vara ledig hemma också, så det blir till att städa imorgon för att sedan ha hela tisdagen ledig.

Roligt att hannah tycker att hon spenderar så mycket tid på jobbet (vilket man iofs gör när man jobbar heltid), men om man dessutom också är på jobbet var dag när man är ledig. Ja, då är man ju på jobbet jämt.



Kommentarer
Postat av: e

det låter perfekt! ;) gaaah, panik över vafan jag ska packa eller inte packa!

Postat av: sara

dags att fika snart i nya lyan ;-) puss puss

2008-10-31 @ 17:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback