Ska jag gå och fiska eller?

Okej, det är ju väldigt kul när jag loggar in på facebook och upptäcker att alla mina gamla klasskompisar har taggat mig från studenten, och jag finner inte ord. Blir ledsen när jag ser bilderna och kan inte förstå hur jag tillät mig själv att bli så stor. Trost att maria tycker att jag är knäpp som lägger upp de här bilden så gör jag det ändå.


Det ser ut som att min hatt rymmer ett flertal olika fiskedrag, alla med olika finesser. Och mellan alla mina hakor kan man lätt placera daggmaskar ifall fisken inte nappar på draget.


Nuförtiden har jag bara en haka. Och Jag förlitar mig nu helt på själv när det gäller att "fiska", Inga drag, ingen hatt.


Kommentarer
Postat av: e

shit vad olik, kände nästan inte igen dig! haha

skickat iväg nå jobbansökningar än eller? :)

Postat av: sara

Ojojoj....gisses vilken bild...den första alltså ;-) den under var ju strålande!! en väldigt bra fotograf oxå ;-)

2008-11-27 @ 20:36:44
Postat av: e

bodil, skaffa dator nu! :)

2008-11-30 @ 12:01:56
URL: http://crackhoe.blogg.se/
Postat av: Anonym

bodil, du ska veta att du var snygg under gymnasietiden också! du har ingenting att skämmas för :)

2008-11-30 @ 22:35:00
Postat av: elisabeth s

glömde skriva att kommentaren var från mig!

2008-11-30 @ 22:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback