En Ben&Jerry får trösta..

Det regnar som bara den i stockholm, vilket iofs är ganska mysigt när man befinner sig inomhus. Idag var jag hemma från jobbet, mens-värk. Men borde den inte bara hålla i sig under själva dagen då mensen kommer? Själv har jag haft det söndag, igår, inatt och idag, men nu har den äntligen börjat lugna ner sig. Skönt.
Jaja. Imrogon blir det iaf att återgå till arbetet. Och nu ikväll väntas Ben&jerry som tröst för magen.

Nu börjar jag faktiskt att sakna att inte ha en dator, jag har inte sedan jag flyttat haft så långtråkigt som jag kanske trodde. Ett plus är att det är lättare att komma i säng i tid när man inte har någonting att fördriva tiden med. Samt att man inte fastnar för att varje dag kolla upp saker som man egentligen inte bryr sig om. Men nu när lönen kommmer blir det nog ändå till att införskaffa en. och internet. Ja så får det nog bli.

I helgen gav jag mig på en utgång med viktoria, vi är då nästintill 100år, efter två öl höll vi på att somna och begav oss hem, så vid halv tio tio befann jag mig hemma i soffan med popcorn och Cola. På fredag gör jag ett nytt försök med Katta, så får vi se om det blir 20år eller 98år.

Önskar er alla en trevlig tisdagkväll i regnet. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback