Söndag förmiddag..

Solen skiner, jag är vaken, duschad, sminkad och redo att bege mig ut. Planen är att åka in till stan, handla lite nödvändigheter samt att lägga mig någonstans för att läsa. Det är en lättnad att jag är klar med skolan och kan åter igen hänge mig åt att läsa. Jag har läst väldigt lite böcker sen jag började med skolan, anledningen är att jag oftast helt försvinner i böckerna och har svårt att lägga ifrån mig den.

Om fyra timmar ska jag återigen befinna mig på jobbet för att förmodligen disskutera schlager med tanterna, roligt  att alla svenskar hade så höga tankar om charlotte. Eftersom hon hamnade på 21 plats. Efter halva röstningen låg alla nordiska länder, sverige,danmark,norge, finland plus, england, spanien på sidan med lite poäng, medans serbien, armenien osv låg på höga poäng. Och det är väl kanske inte så konstigt. Deras musik låter ganska lika vilka förmodligen gör att dom tilltalar varandra och därav höga poäng.

Önskar min kära mor en underbar dag såhär på morsdag, för hon är verkligen toppen!

Önskar alla er, en underbar söndag. Puss!


Tänk vad fint det hade kunnat bli..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback