Jag skulle önska...

att jag hade nått kul att berätta.
Såsom att jag shoppat världens bästa plagg, vilket jag inte har eftersom min lön denna månad var ett riktigt bottenskrap. Eller att jag träffat världens mest fantastiska man, det kan jag inte, för jag har ingen lust att lära känna någon och tycker mest att alla bara ser tråkig ut. Eller att jag varit på en jätte kul fest, inte heller det, kom på idag att jag endast har varit ute och lullat runt typ 2 gånger sen i November! kanske att jag lagat världens godaste mat, dock blev det bara makaroner och korv till middag. Ser ni. Jag vill så mycket, men gör ingenting åt det.

Det är sommar, jag borde spricka av energi och kreativitet. Har jag gått och blivit bitter och cynisk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback