1:a Maj

För ett år sen exakt låg jag hemma i soffan efter en utgång med Maria på Kellys. Jag undrar om det var senast jag var där, el jag var där i sommar på uteserveringen, men jag undrar om det var sista gången, sen gick Kellys-tiden förbi oss. Vilket är egentligen rätt lustigt att jag, maria och alex alltid gick på kellys, för det första är vi för unga för att egentligen vara där, för det andra så är det en väldig blandning av människor. Kanske var det, det som lockade, en massa människor och billig öl?

nu har jag och pinglan bott tillsammas i 10månader, det är konstigt hur snabbt tiden går, känns inte alls som om det var länge sedan vi sov tillsammas på en uppblåsbar madrass i tv rummet och fnittrade. jag är så glad för henne, hon är verkligen en pingla, och tänk att man kan vara uppi varandra hela tiden och ändå tycka så mycket om varandra. visst har vi våra stunder, men det måste man få ha.

Kommentarer
Postat av: alex

Vilken underbar combo jag också har ;* det måste firas någon dag. pusss

2008-05-01 @ 20:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback