Söndag morgon.

Godmorgon.

Provet i fredags gick sådär, förhoppningsvis så klarar jag iaf gränsen för godkänt och får då betyg i kursen, jag skulle bli sur på mig själv och ledsen om jag inte klarar det. Då har jag isf lagt ner all tid i onödan, så känns det iaf. Vaknade igår morse och insåg att jag hade gjort några småfel, men jag hoppas att jag klarar mig.

Efter provet blev det mat och några öl på gröne jägaren tillsammans med tre av tjejerna i klassen. Efteråt åkte jag hem till Den fina för lite mys innan han började jobba, och igår då blev det vårstädning. Tvätta och putsa fönstren, självklart när jag var klar med putsningen så börjar det snöa. "Vårstädnings-skratt" rakt i fejjan från vädergudarna.
Sen blev det spagetti och köttfärssås, och sen efterrätt (glass o bär) hos den fina.

Idag ska jag nog försöka träffa maria på stan efter hon jobbat, köpa anteckningsblock till naturkunskapen som börjar imorgon, åka till make up store i solna och sen gå ut och kultera mig tillsammans med mor.

Hoppas ni får en härlig söndag, här börjar den bra iaf, solen skiner.

Kommentarer
Postat av: Tina

Heeej!
Jo för tusan, vi tog de lugnt och hängde mest i gamla stan!
Vi va på slottet&Vasa museet, sen lite shoping och massa massa god mat och dricka i princip!

Postat av: erica

håller tummarna för provet! :)

2008-03-17 @ 14:30:25
URL: http://crackhoe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback