Skärtorsdag.

Idag kanske det kommer några små påskkärringar och plingar på dörren, tur att vår ringklocka är trasig, för vem vill öppna dörren och se dessa söta små barn och inse att det enda man har att ge dem är en brun/svartfläckig banan som passerat bäst-före-datum.

Efter mitt (enligt mig) superbetyg i matte tog jag idag tag i att söka högskolor, så nu har jag sökt fyra skolor, och en återstår, men den är lite mer krävande. Kräven betygskopior, anställnings/tjänstgörings-betyg och en massa sånt, så dom papperna får jag skriva ut hos mamma imorgon på påskmiddagen och sen försöka ta tag i.

Idag ska jag skriva min och josefins labb-rapport till naturkunskapen, måste göra den idag så jag kan skriva ut även den imorgon. För snart flyger alex sin kos med datorn under en längre period och eftersom min dumburk pajjat ihop sig så att den inte ens går att starta så blir det nog lugnt på data-fronten snart. Fördelen är väl att jag kanske kan lägga mig i tid, och kanske få inspiration till att måla och spela gitarr.

Har även ringt till äldreboendet angående sommarvikariat och det verkar som om dom inte ens börjat planer ännu vilket är jätte bra för mig, då kan jag enkelt lämna in önskemål om sommarveckor jag vill jobba och sen bara hålla tummarna.

Puss

Kommentarer
Postat av: .dE

grattis till mattebetyget, hade själv problem med den kursen back in
the day. Men vadan denna frossa i de tekniska ämnena? Hittat någon specifik utbildning du skulle vilja gå som du kompletterar för?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback