Picknick på djurgårn och em match.

Igår trotsade vi vädret och begav oss ut på picknick på djurgårn, vädret var dock ganska varmt trots blåsten.
 först var jag tvungen att stanna och fota dessa små söta dunbollar!
mamma i snygg pose, som vanligt!
mammas granne Carina var också med. Liksom Bittan, Mia, Mallan, Mira och Anna.

Jag och Mira skulle gå och kolla på fåglarna och båtarna men Mira blev frusen och lånade min jacka. Söt Unge!

Sen lämnade vi mamma, bittan, carina och mira på djurgårn medans vi drog in till stan för att kolla fotboll.
Hamnade på olearys, där var det fullt med folk och varmt. Första halvlek var ganska tråkig men det är grymt kul att vara ute bland folk när det är matcher, och ifall det blir mål. Jag fann mig en liten plats på golvet där jag kunde sitta, dricka min drink och se andra halvlek.

Idag så tvättar jag, och det regnar, ganska skönt, hoppas bara att värmen letar sig tillbaka.
Puss på er så länge..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilka snygga tjejer! Mira min ögonsten... Kolla in bilder på henne på min blogg vettja!

Hoppas du har det bra.

Kramar från Lotta (Bispan)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback