Onsdag.

Imorse hoppade jag upp ur sängen rätt tidigt, för att vara ledig alltså. Packade iordningen en väska och begav mig på gymmet för 1km simning. Sen begav jag mig på ica för att köpa ´polkagrisar och glass, till milkshaken, den är så sjukt god. Hem och kokade gröt och nu håller jag på att göra mig klar för dagen. klockan tre ska jag möta upp en gammal jobbarkompis på drottninggatan för en fika. Det är över 1år sedan vi sågs så det ska bli trevligt.

Imorgon ska jag förhoppningsvis få spendera kvällen och natten med karln. Efter att ha spenderat/träffats/sovit ihop var dag förra veckan gör nu att jag längtar efter honom. Även fast det bara är onsdag. Så jag håller tummarna för att det funkar att ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback