måndag.. (i efterhand pga strul med bloggen)

Inatt vaknade jag halv fyra och kunde inte somna om, efter ett tag gick jag upp och tog en cigg och sen återgav jag mig till sängen, vid halv sex tiden när alex skulle upp skrattade jag åt hennes frisyr, hon i sin tur tittade på mig som om jag var tokig som var vaken. Somnade dock om och vaknade igen vid halv elva.
Planen var att hämta mitt naturkunskapsbetyg och skicka in det idag, men jag måste dit igen imorgon och tidigare.
Sen skyndade jag mig till centralen där jag träffade Veronica för en glass i solen innan jag slutligen stressade iväg på jobbet.

Och idag har jag köpt en bok, da vinci koden. Bara si så där fyra år för sent. Har lite smått börjat på den och hoppas att den är så bra som jag hört. Har inte sett filmen heller, vilket brukar vara en fördel.

Nu ska jag ta och dricka en kopp tea innan jag slutligen lägger mig och sover. Imorgon väntas picknick på djurgården om vädret tillåter, och vaknas det fotboll och öl.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: kreshnik zeka

asså läser du inte dina komentarer eller hahah komgigen nu bodil du kan bättre

2008-06-10 @ 13:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback