Sommar dagar..

Det är sommar, och jag vet med mig att jag har en utmärkt förmåga att beklaga mig. Varför vet jag inte riktigt. Förmodligen grundar det sig i min missnöjdhet över sommaren hittills. Inte över vädret såsom så många andra människor runt omkring verkar göra. Snarare att sommaren passerar en dag i taget och jag står stilla, känns det som. Som om jag är här och lever likt alla andra, bara att jag själv ser mig själv stå och stampa på samma ställe.

Idag var det otroligt lugnt på jobbet, tur var att det var med fart och fläkt igår. Delade en pizza med Sofia till lunch.

Efter jobbet hann jag även med lite shopping, för det vill jag ju inte göra imorgon. Införskattade Tusen strålande solar, skriven av Khaled Hosseini, hoppas att det är någonstans i närheten av lika bra som flyga drake. Detta inköp ger mig nu kraft att tränga genom Blonde, en pocket på över 800sidor varav 450 är bakom mig.
Vidare var jag på apoteket och hämtade ut en massa psoriasis-salvor, såg dock att jag måste till hudläkaren och få nya recept-. Snart är jag uppe i högkostnadskyddet och ska då försöka hinna hämta ut så mycket som möjligt innan januari 2009. Januari 2009, det känns så otroligt långt borta. dock lär det stå vid dörren snart.

Även två mössor ur H&Ms höstkollektion fick följa med hem, plus en massa andra saker.
Imorgon ska jag försöka få lite färg, frågan är väl bara hur länge man vågar vara ute i solen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback