En härlig sommardag.

Jag och maria har tillbringat dagen vid Ramsjön, (även kallat raman av de lite mer coola haningebor), där låg vi i solen och käkade sallad, melon, godis och chillade. Dock var det en väldigt creepy gubbe i snåren runtomkring som stod och stirrade som om han aldrig sett en människa, vi smygfotade, tyvärr tror jag nog att han förstod det när det var dags för min kamera.

Vi frågade ett par om vägen, då vi hade gått lite vilse. De hade plockat hallon och var självklart tvungen att ta ett kort. tror att det ligger i generna. Halva mammas fotoalbum är fulla med bilder på mat, tårtor osv.


Sen lyckades Maria också med att ta ett kort där jag ser ut som en hobbit:



Creepy gubbe vinkar så glatt!

Sen gick vi tillbaka till brandbergen där Maria tog sig en premiär going med nya barnvagnen, målet var coop och en dammsugare, vi får väl hålla tummarna att hon hittade en så att hon inte springer omkring med en tom barnvagn hur länge som helst.

Kommentarer
Postat av: mariaa

haha gubbben jag tror jag dör

Postat av: .dE

RAMSJÖN!? Där badade jag i onsdags haha, fast på kvällen... När vi stod och värmde oss så skrek en annan creepy gubbe till... Ett vrål som ekade i skogen... Sen skrattade de lite nöjt... Jag föreställde mig att han såg ut som Mattis i ronja rövardotter...

2008-07-28 @ 10:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback