Bonde-Fredrik

Hemma igen efter nio timmar på make up store, efter gårdagens promenad känns det i benen, har stått och gått för mycket.  På jobbet är det rätt roligt att gå på toaletten, eftersom min chef och en kollega bestämde sig för att klä insidan på toalettdörren med tidningsutklipp på "Bonde söker fru- Fredrik"

En närbild, så här ser hela dörren ut, dock verkar utrymmet vara fullt och fredrik smyger sig mer och mer ut i vårt personalrum där jag få sitt och äta min lunch tillsammans med hans anlete mitt framför mig.


Och ja, igårkväll när jag skulle gå och lägga mig kände jag i pannan att jag hade en finne på g. Idag har den arbetat mot mig hela tiden, spelar ingen roll hur mycket jag försökte dölja den. Den bara fanns där..

Det känns bara så lustigt att stå på jobbet och säga att våra concelers är så bra med motsatsen finns rakt ovanför näsan.

Förra veckan köpte jag en finurlig ltie sak, en läslampa.

Nu kan jag så länge värmen tillåter sitta på balkongen och läsa. Härligt.

Och då har jag dessa saker runt mig och det är rätt mysigt där ute ska jag be att få tala om!

Hejsvejs så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback