Äppelkaka...

Idag bakade jag en äppelkaka tillsammans med mina tanter, på hur många ställen har man faktiskt den möjligheten? Att man är så pass mycket personal att man kan avverka en timme till att skära äpplen, blanda mjöl och kolla gräddningen, efter baket njöt vi av kakan i solen på balkongen med glass till. Alla var nöjd och glada.

Så där ja, nu är lägenheten uppsagd. Så från och med sista oktober finns det en risk att ni kan se mig och alex dra omkring på stan och tigga småslantar i skitiga kläder. Om det inte vore så att det finns änglar (såsom en moder och en mormor) som kanske kan ta en under sitt beskydd.

Kommentarer
Postat av: johanna

så ni har sagt upp lägenheten nu.. hur går det med sökandet av lägenheter?hittar du nått fint?

2008-07-22 @ 19:53:17
Postat av: Hannah

Hejhej! Jag har skrivit en ny, kolla in!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback