Torsdag

om ca 45minuter ska jag inbefinna mig på vårdcentralen för att träffa en läkare och för att skölja/suga ut allt mitt vax i öronen, jag är så nära stendöv man kan vara utan att faktiskt vara döv.
Efter det blir det till att köpa en latte inne i stan och avnjuta den tillsammans med en cigarett och sen är det jobbet som gäller. Jag har fortfarande inte ätit godis. Lite mallig är jag nog allt!
Imorse började jag dagen med fil,banan, russin och mussli, sen två rostade mackor och tea. Men jag åt rätt sent så jag tänkte kombinera min lunch/mellanmål med en enorm fruktsallad som jag gjort. Och till middag idag blir det pannkakor som jag så vackert ställde mig och stekte igår vid niotiden när jag kom hem från jobbet.

På tisdag börjar jag skolan. idag har jag fixat min miniräknare så nu ska jag bara köpa en block och betala en avgift så är jag klar för skolstart! Börjar undra om jag inte tagit mig vatten över huvudet men allt jag nu börjat/slutat med, fast jag får ju faktiskt äta godis men det vore kul att se hur länge jag kan hålla upp.

Nu tar jag ett skutt upp på de rosa molnen och återkommer kasnke imorgon kväll eller till helgen.
...

Och alla ni i stockholm, NJUT av de fantastiskt varma, klack-sko-vänliga och icke regniga vädret.

Kommentarer
Postat av: mariia t

det fixade sej
med skolan alltså! va kul!

2008-01-10 @ 21:14:05
Postat av: Syster

Klacksko-vänliga-vädret pytsan! Det där har du verkligen fått om bakfoten systeryster - vet du hur svårt det är att gå med klackskor i två ton grus? Denna period är värre än värst - varför kan det inte istället vara lite klacksko-vänlig-snö att gå på? Jag hatar allt detta grus som förstör alla klackar eller om man har grövre sulor på skorna, fastnar i räfflorna så man låter låghalt när man kommer in....eller så känner man sig låghalt för man har två ton grus under skorna. Så det så!! Jag är äldst alltså har jag rätt :o)

2008-01-11 @ 12:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback