Matteknölarna

Matten idag gick fort fort fort, redan klar med kap1 och började på två. Synd bara att när jag kommer hem blir det en himla massa att göra. började försöka lite grann med det sa stopp ganska snabbt. men i helgen kan jag iaf räkna tillsammans med min "sitta-brevid-i-klassrummet-kompis" och då ska det väl gå bättre hoppas jag.

Haft en underbar dag med den fina. Han berör mig så mycket, och ja, han är så fin. Jag är väldigt glad att jag träffat honom och att han visade sig vara flera gånger bättre än jag hoppats på.

Nu har jag slagit ihop boken och ska återigen ta tag i den imorgon. hoppas på bättre lycka då. Nu ska mina matteknölar få vila sig lite.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Fredde Svensson

Tackar Tackar :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback