Lördag kväll.

I torsdags hände något som i stort sett aldrig hänt under min livstid när jag läst matte. Jag fattade allting! Kom hem och började göra min läxa, däremot så kommer jag inte fram till någonting nu när jag försöker göra klart läxan, "back to dum-ass". Men men. Jag hoppas att det släpper snart.

Igår var det jobb på schemat, en ovanligt lugn fredag och jag hade tid att plocka, pillra, och städa. Sen åkte jag hem och handlade. Senare kom Den Fina hit och åt middag/"kvällsmat" med mig. Sen blev det en promenad innan vi slutligen la oss för att sova. Däremot var det svårare att få liv i honom imorse. Men till sist så.
Idag har det varit rätt mycket på jobbet, så tiden har gått snabbt.

Men vilken blåst det är i vår stad idag, kan bara i min vildaste fantasi tänka mig hur det är längre ner i landet. 


Nej, back to the homework, time to get it! 

Kommentarer
Postat av: Erica

haha, är du på första kapitlet? jag varnar dig för det 2a! >_


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback