Fredag/Arbetslös.

Planen var att vara ledig hela helgen för att kunna ta till vara på tiden tillsammans med Fina K, men eftersom planet under gårdagen blev ännu mera försenat så tog jag på mig att jobba imorgon bitti, 7-15, Han åkte för ca två timmar sedan från kapstaden och kommer förmodligen inte hem förrän tidigast lördag kväll.

Igår träffade jag Veronika för en fika, det var härligt att träffa henne. Sen gick jag på stan och drog benen efter mig, var in på clas ohlson och köpte lite små, och framför allt tråkigt krafs till lägenheten. Efter det blev det lite käk innan jag tog tvärbanan till Luma för att hälsa på Tove&Daniel och för att fika med Ida och Tove.

Idag blir det då inget jobb med en Dejt med Snygging-Tjädern. Hjärligt.. Och imorgon är jag bortbjuden på lite mys hos en kompis som fyller år, tror att det blir en trevlig kväll.

På Återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback