Avslutad

Vad glad jag blev när jag fann en tvättid idag, jag hade på någe konstigt sätt bokat in mig för tvättning en dag när jag jobbar och då skulle jag inte hinna, skönt är också att jag inte har så mycket tvätt. Det blir säkerligen bara en maskin.

Jag har idag avslutat mitt spraydate medlemsskap, det var en rätt konstig känsla. Har trots allt varit medlem i över två år och stundvis väldigt aktiv. Jag har träffat en massa killar där, vissa konstigare än andra och vissa rätt så trevliga men helt utan personkemi. Det finns verkligen både bottennapp och charmörer så att det räcker och blir över, men i slutändan är det ändå som att försöka hitta ett guldkorn på sandstranden i Grekland.
Men jag hoppas att jag slipper återuppta mig där, vore skönt att slippa. Även om jag har haft väldigt kul under tiden.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej babe. Vi hade det jätte trevligt, satt dock som ett jättebaby mellan hennes två barn sen i bilen hem och sov som en gris. Var heeelt slut! :D antaratt din kväll var lugn också? Jaa då. jobbar du måndag i sickla? kommer eventuellt ut då eller söndag och säger hejdå...lite kramkalas måste de bli.

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback