Äntligen!

 Jag är klar med matten tills imorgon, räknade klart de sista talen ikväll när jag kom hem efter jobbet. Det var en rätt seg dag på jobbet, allt började med en dålig-smink-dag, en dålig hår-dag, och en morgon utan riktig frukost. Klarade dagen helt okej. Det var ovanligt mycket folk för att vara måndag.
Var tvungen att köpa en ny halsduk imorse innan jag åkte på jobbet, jag lade undan min hemma hos Den fina och fann den ingenstans imorse.

Det verkar som om det kanske är en fuktskada i vår hall. Taket i hallen började krackelera för ett tag sedan och idag när jag kom hem låg det ett visit-kort från en fuktgubbe. Kul. Då måste man ju fly fältet, för det går ju inte att sova när fläktar ska stå framme i flera flera dygn. Kul! Precis vad jag känner för just nu. Kul. Återigen, Kul.

nej, nu ska jag gå och dra nått fult över mig. Och sova ett tag.

hej.. och godnatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback