Bättre, men ännu inte bra..

Jag känner mig bättre idag, men är ännu inte riktigt frisk. Usch jag vill bli frisk nu. Ändå har jag utnyttjat alla små knep jag vet, vitlök mm. Men jag hoppas att jag känner mig bra imorgon för då blir det återigen till att jobba.

Jag blir väldigt deppig när jag är sjuk, av att bara ligga hemma och älta allt. det är inge bra för mitt huvud.
Jag hoppas på att få prata el ännu bättre träffa den fina idag, jag hoppas att han mår bättre, han har också varit sjuk. Han är ju trots allt orsaken till att jag är sjuk.

Igår blev det melodifestivalen med Lex, vi skrattade och hade oss åt hur löjligt allt är. Sen hade vi en pepptalk stund innan det var dags att sova. Ibland kan hon göra allt mycket bättre med väldigt små medel. Tack hjärtat.

Nu återgår jag till med min bok och mitt tea.

Ha en underbar dag och njut av det varma vädret som ska komma under eftermiddagen.
Njut av alla härliga människor ni har i er närhet och av allt positivt.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback