Konsten med att ha roligt på en trampmaskin är...

Kolla på 2½män på ljudlöst, tänk att du är hemma och skratta när det är roligt.


Efter en underlig natt vaknade jag imorse, sovit 12timmar hade jag också gjort. Packade iordning mig och åkte på jobbet, efter jobbet mötte jag johanna och maria en vid centralen, jag och maria tog pendeln till handen, Maria åkte hem och jag gick och tränade. Hann precis byta om och komma in på gymmet lagomt till 2½män. Den serien är faktiskt rolig även utan ljud. Även om de andra (1) tränande personer kanske inte tyckte det.

Så nu känner jag mig duktig. Har lagat matlåda tills imorgon och själv slängt i mig lite mat. Så nu ska jag sova.

Puss och God Natt

Kommentarer
Postat av: mariaa

haha vaddå vilka bethoven filmer?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback