Juletider..

I huset där jag nu befinner mig, finns flera jätte, jätte stora adventsljusstakar, det är fint tycker jag. Det ger lägenheten en mysig känsla. Efter mitt och marias julbak förra helgen börjar det återigen att sticka lite i fingrarna efter att baka mer julgodis, lussekatter och pepparkakor är roligt att baka, men finns det någonting bättre än julgodis, praliner, knäck osv. Borde kanske försöka styra upp det.

Tror att jag ska skjuta upp mitt besök på arbetsförmedlingen, eftersom jag redan har jobb hela december så är det väl ingen brådska. Så länge jag går dit dagarna efter nyår. Det är ju då jag kommer behöva akassa. Vissa av mina arbetsgivarintyg är iaf på g nu, det är bara så trist att det är så mycket som ska fixas och att det återigen förmodligen kommer ta 100år innan man får se några pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback