Här maria kommer likheten.


Det här är tjejen jag pratade om Maria, Beetoven filmerna kom 94 och var familjefilmer.
Ser du inte vad lika ni är?


Sista bilden är lånad från
Marias blogg.


Idag var alltså min sista dag på hm. Känns lite konstigt, men det gör det alltid när man slutar på ett jobb, speciellt eftersom det inte går att föreställa sig hur det känns när man inte ska tillbaka dit, igen. Iaf inte som personal. Jag kommer att sakna dom jag jobbade med. Och min personalrabatt. Bra är dock att jag förhoppningsvis kommer att återgå till min normala shoppning-konsument-handel, typ ingenting. för jag har handlat som aldrig förr sen jag började.

Imorgon är det nyår, egentligen skulle jag kunna skippa dagen helt, ligga hemma och dra nått fult över mig. men jag tänkte vara med tjädrarna och äta lite, spela lite spel. Ska även redan nu packa ner nyckeln till mor, för hon är inte hemma, så kan jag sova där, det är så mycket enklare att ta sig hem från kth till solna än hit till haninge.
Nej nu är klockan mycket och jag har mycket saker jag ska ordna innan det är dags att sova.




Gott Nytt År.
Önskar er alla en trevlig kväll.
Och Ett nytt år fullt av härligheter.

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud va elakt... hahaha

2008-12-30 @ 22:10:23
Postat av: mariaa

men guud vad taskigt:P munnen, näsan och håret va knappast likt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback