Ett nytt år väntar bakom knuten..

Tänk, att det verkligen är sant. Att ju äldre man blir desto snabbare går tiden. Visseligen känns det som om det är jätte länge sedan jag befann mig i skolbänken. Och det är ju inte så länge sen. Inte heller känns det som om jag bara bott i längeheten "baracken" i 3 månader, och det känns absolut inte som om det är 3 månader sedan Edda kom in i våra liv. Hon känns som en självklar del av gänget.

Under 2008 har jag:

Läst matte och fått vg, någon som min gymnasielärare säkert tycker är konstigt.
Varit kär och velat på/av med kärleken hela året, och inte har jag blivit mycket klokare trots att ett helt år passerat.
Fått mitt första egna förstahandskontrakt, och tro det eller ej, men jag trivs rätt bra i min barack.
Slutat jobba på äldreboendet !
Börjat nytt jobb (sen att det inte fortsätter är en annan femma)

Och Under 2009 hoppas jag få lite mer rätsida på saker och ting.
Och att alla mina nära och kära får ha hälsan i behåll.
Och självklart, en massa skratt och roliga upplevelser.

Så tänk, och om bara tre dagar är år 2008 slut och vi vandrar in i 2009.
Planen för nyårsafton verkar ännu inte riktigt vara klar. Men det blir nog lugnt iaf.

Det är facinerande hur trött man kan bli efter att ha tränat. jag är helt slut! Skulle lätt kunna somna nu, hmm, kanske skulle jag göra det och träna innan jobbet imorgon istället för efter då jag också kommer att vara trött.? Nej. Det kommer jag inte att orka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback