En hel hög kärlek till er!




Mina älskade nära och kära,
Som orkar/orkat lyssna på mitt eviga gnäll,
jag, som aldrig lyder era råd,
även om jag inte lyder, innebär inte att jag inte lyssnar.
Jag tar till mig, och samlar råd på hög,
tillsammans med mod som jag försöker finna.
Jag tycker inte om att vara ensam,
och utsätter mig kanske för mer långvarig smärta,
genom att agera som jag gör.
En dag kommer även jag att inse,
ta mitt förnuft till fånga. Vara bestämd.
Inte idag, och kanske inte imorgon.
Men i framtiden, och jag borde inte låta den vänta så länge.

Så Ett Stort Tack Till Er.

Tack för att ni inte dunkat mitt huvud i tegelväggar,
även fast ni gärna velat.
Tack för att ni inte säger, vad var det jag sa.
Tack.
Tack, för att ni finns.
Och ger mina dagar mer ljus!



Kommentarer
Postat av: mariaa

jäklarns vad du va på blogg humör idag då.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback