Vackra ting

jag har haft en fin födelsedag, just nu ligger jag i soffan, kollat ghost whisperer och småäter en bit tårta till.


jag älskar liljor, det vet min mor, dessa fick jag av henne. fick även en bukett av Snygg-Sara, så nu har jag bara två rum kvar i lägenheten där det inte står liljor.

Fick sängkläder, handdukar, ljus och världens minsta och kanske sötaste läppglans, glömde bort att fota tårtan när den var klar så ni får tyvärr nöja er med en bild från kylen, imorgon ska jag byta böckerna jag fick av veronika tyvärr har jag redan läst dem och har dem i mitt förråd, men kanske hittar jag någonting annat roligt att läsa.

Hoppas ni haft en fin dag.

Tack alla ni som firat mig på diverse sätt, ni är alla fantastika!

Kommentarer
Postat av: sara

kul att du kom ihåg vinet :-( haha

2008-08-22 @ 17:22:19
Postat av: sara

tack för att du har varit ett sånt stöd åt mej idag!! nu ska jag ta ett bad och tycka synd om mej själv!! ska köpa upp hela godis lagret i affären oxå!!puss

2008-08-22 @ 17:24:14
Postat av: vera

haha, jag frågade först emma om det var en liten ostbit hon fick utav dig idag :D

såg nästan ut så!

den såg väldigt smarrig ut iaf, tårtan :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback