Svenska tjejers rykte utomlands..

Detta ämne när det gäller killar/tjejer och sex som gemensam nämnare är ganska intressant.

Är det konstigt att folk som flyttar till sverige från tex turist ställen såsom grekland, turkiet osv tror att svenska tjejer är hur lättfotade som helst. Svenska tjejer sticker iväg utomlands med sina bästa kompisar redan när de är 16år, och vad gör dom där, jo allt som de inte kan göra hemma i sverige utan att få dåligt rykte. Dricker för mycket, träffar en hel drös killar mm. Sen badar dom ju också självklart. Jag har aldrig varit utomlands med mina kompisar, men jag vet en del ändå. Min lilla poäng med detta inlägg är bara, att om svenska tjejer åker iväg och gör saker de inte kan göra i sverige. Innebär då inte det att vi ger ut fel signaler om svensk. Innebär inte det att killar utomlands tror att svenska tjejer är lätta.

Killar som åker iväg och drar över en massa tjejer och super sig skitfull är ju trots allt bara SKIT COOL!


Är inte åsikten om svenska, blonda, lättfotade tjejer egentligen helt vårt eget fel? Eller är det bara så att Vi är lättfotade.

Nu gäller ju inte detta alla svenska tjejer, men tyvärr tenderar något dåligt till att alla blir dragen över en kam.

Kommentarer
Postat av: Denise

Exakt så är det! Du har så rätt. I turkars ögon är vi ganska blåsta vet jag iaf :) Och det kan ju förstås..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback