Snygg-Sara, Puffen, Jag och Mor


Så här mysigt hade jag det igår när jag kröp upp i Saras soffa med mitt roseglas. Vi käkade dessa fina praliner som var väldigt goda, vi åt grönsaksdipp som jag inte gjort sedan jag och Den Fina slutade ses. Vi snackade för mycket, rökte för mycket. Och framför allt så regnade det för mycket. Kan ni tänka er hur mitt hår, som egentligen är spik-rak
t såg ut efter att regnet härjat omkring.

Sara hade dock med sig paraply, så vi blev inte så blöta, förutom hennes tygskor vill säga.


bilder från idag...

Jag som gör en "Yes-jag fick jobbet" pose, maria som kisar mot solen, och mor, ja, hon är så vacker med ack så svårt det är att få det att synas på bild. alltid dessa konstiga miner som täcker hennes ansikte så fort det dyker upp en kamera. Ni får helt enkelt tro mig på mina ord att hon är vacker!

Nu blir det tv och att måla naglarna. Sen sova.

Kommentarer
Postat av: sara

fyfasiken vilken mysig kväll vi hade :-) och din "yes-jag-fick-jobbet-min" var ett så härligt kort på dej..åå är så glad för din skull att du fick jobbet*!!!GRATTIIISSS!! ses snart igen min lilla lärka?? puss

2008-08-14 @ 15:01:18
Postat av: sara

ps: skorna har nu trorkat...men dom mår nog inte så bra!

2008-08-14 @ 15:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback