Semester..

Den här veckan har jag semester, vi får dock se om jag klarar av att vara ledig hela veckan el om jag kanske ta på mig nån dag iaf. Funderar på att städa lägenheten lite idag, sen jag och alex beslutade oss om för att flytta så har man liksom tappat lusten för att städa. Vilket inte är bra då det iaf är två månader kvar tills vi flytta. Och nu i helgen har alex haft besök av en av hennes bästa vänner och nu är det faktiskt riktigt skitit här. Så ifall dagen inte bjuder på något annat så blir det nog städning.

Kommentarer
Postat av: matilda

vad skönt med semester! vad ska du hitta på i dag då?

Postat av: sara

nu när du har semester ska vi ju leka, vad bestämde vi om morgondagen egentligen??! ses på dan el kvällen...jag jobbar bara mellan 15-18!! wiii ses iaf säkert imorgon vilket som! PUUUUSSS min lilla snäcka!

2008-08-11 @ 20:37:16
Postat av: e

haha, stökade jag ner så mkt? :D

2008-08-12 @ 17:12:38
URL: http://crackhoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback