Semester med goda ting fortsätter...



Imorse ringde jag till min systers tandläkare och bad om att få komma dit och gå igenom mitt kostnadsförslag på City Dental. Tydligen så behöver jag enligt honom inte laga tre av de hål som City Dental sagt att jag behöver. För tydligen, har jag inte karies i dem. Hur knasigt låter inte det? Sitter dom alltså och ljuger en rakt upp i fejset där. Så därför. Gå inte till City Dental om ni inte vill bli ruinerade. Sen ska dom ju vara så billiga, men sedan 1 Juli i år höjde de priserna och ligger nu lika med nästan alla tandläkare i sverige. Så nu blir det 3000kronor billigare att ordna allt, han lagade ett hål idag och nu är det bara rotfyllningen kvar. Jag är grymt grymt tacksam att ha tog emot mig, eftersom han egentligen inte tar emot nya patienter. Tack Putte!

Efter glädjebesked hos tandis, tog jag bussen till Karolinska där modern väntade med bilen. Och så for vi till gripsholms slott för en utflykt.


Vi hade picknick på en filt precis vid parkeringen i ca 10minuter innan det började regna och vi fick fortsätta äta i bilen. Sen vid två tiden gick vi en guidad visning och kollade på kungliga porträtt. Efter turen vandrade vi ca tjugo minuter genom Mariefred. längre tid tog det inte att vandra runt.



Nu återstår det bara att fundera på kvällen, sugen på att äta grönsaksdipp och hyra film, någon som har lust att vara med mig ikväll?


Kommentarer
Postat av: e

ååh bodil, jag är så grymt avundsjuk på ditt nya jobb så du förstår inte! du måste sälja in mig där sen haha! grattis iaf ;P vars var det nya lägenheten låg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback