Semester-Fredag

Efter tvättning åkte jag in till staden för att möta upp Emma och hennes mor för lunch och firande av emma, jag gav fröken en recept bok med vegan recept.



Boken kommer från Granit och recepten är från http://www.vegan.se , jag hoppas att damen blev glad.
Efter lunchen där vi alla blev lite besvikna på maten bestämde jag mig för att möta upp Snygg-Sara.
Vi köpte Kaffe och bulle från Seven Eleven och sen begav vi oss ner mot årsta viken för att finna en liten glänta.

Här satt vi på en filt och pratade skit, med Södersjukhuset som utsikt.


Sen mötte jag upp Maria och Johanna för en öl, Maria drack självklart läsk medans jag och Johanna gottade oss med en öl på ljunggrens takterass.

SnyggingSystrarna.

Efter det mötte jag upp Alex för att inhandla Ben&Jerry glass, köpa gotta och hyra film.
Ungefär så här kan det se ut innan vi påbörjar filmen...

För mycket godis och skit, lyckligtvis så åt vi inte allt. Bara glassen är slut, resten är i kylskåp och skafferi i väntan på mer sug.. Filmen, Flyga Drake, var väldigt bra, jag önskade bara att jag hade läst boken tidigare och kunnat se den på bio. Men den var fin, sorglig och väldigt bra gjord även om delar från boken saknas.

allt som allt så har även denna semester dag varit bra, nu ska jag om inte alltför länge krypa till sängs. Imorgon väntas fyra timmars jobb. 4timmar=8timmar betalt=Helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback