Ny frisyr och ny färg kanske?

På förmiddagen idag så mötte jag som sagt upp Emma för frukostbuffe på Cafestring, efter gick vi runt i butiker och kikade, vi spånade på att kanske gå till frisören och begav oss först till beyond retro för inspiration..


Jag har länge pratat om att jag tycker att det är så snyggt att ha riktigt jävla brand-orange hår, kanske inte precis som denna men det var kul att få se hur färgen passade. Snyggingar el hur?

Det blev ingen tid hos frisören men vi hade det trevligt att kolla runt. Och vissa peruker passade till och med mitt jumbo huvud! Det ni. Jag hävdar att det är för att jag har tjockt hår medans maria sa att det omöjligt kunde va så tjock, så antagligen är jag bara tjockhuvuad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback