Mina första dagar är gjorda...

Det känns i benen vill jag lova, skönt är dock att timmarna bara flyger iväg och att det nu i börjar finns så otroligt mycket nytt att lära sig. Jag har även fått ett schema där jag ser hur jag jobbar fram till den 28 december, bara det är lyx för mig.
Så allt känns bra.

Idag gjorde jag upprensningen av min rotfyllning och vad jag inte önskar nån annan det. Jag har varit bedövad i flera timmar och när den äntligen släppte så kände jag hur spänd jag är, kanske man säga att man är spänd i käken, under en tand? det är så det känns. Om två veckor är dock allt klart och mina tänder kommer då att bli en fristad ett tag.

Nej nu ska jag betala räkningarna och duscha, och sen blir det sängen! Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

vilken fin blogg du har

Postat av: e

hoppas du kommer trivas på jobbet nudå! :)

2008-08-29 @ 15:19:50
URL: http://crackhoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback