Mandel över hela köket...

Just nu håller jag på att bakar,och efter att det är klart ska jag ta tag i städningen, kändes onödigt att städa innan baket eftersom jag alltid sölar ner så förbannat mycket.speciellt eftersom vi saknar ett eluttag vid diskbänken, så när jag måste använda mixern så får jag använda vid matbordet, då är det bara ett litet problem, sladden räcker inte upp från golvet och till bordet, så därför håller jag på att mixa på en bricka på golvet, och att mixa mandlar kan lätt leda till mandelfläckar överallt! Att baka är roligt men att städa är inte lite härligt, fast det är skönt när det är gjort.

Nu har jag också äntligen fått reda på all info inför första arbetsdagen, den är på tisdag. så jag fick ofrivilligt semester i några dagar till, men det blir nog ganska skönt. Så då är jag pigg och fräsch inför jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback