Lördagmorgon

Jag har faktiskt inte haft tid att uppdatera de senaste dagarna, i förrgår efter jobbet åkte jag hem till johanna för en latte och brownie, sen åkte jag hem och somnade på en gång. Igår efter jobbet åkte jag än en gång hem till johanna för att spela spel. Vi spelade monopol, och det är ett sånt spel som jag aldrig spelat mycket el ens tycker är så himla kul, men det var skönt att ändå göra någonting. När man jobbar till halv åtta så blir det lätt att man bara åker hem, och sen fastnar man typ i soffan i nån timme innan det är dags för sängen, och ska man då också göra en matlåda, phu.

Nu håller jag på att försöka färga håret, vet dock inte om det var så smart av mig att ta en annan färg än den jag brukar ha, jag är nämligen lite rädd för att håret ska bli svart om jag färgar det igen, men nu kanske jag får ångra mig bittert, den färgen jag har i hela huvudet nu verkar däremot bli väldigt röd! Tänk vad hemskt! Ifall utväxten blir röd/brun och resten av håret blir svart.. ahgg, nu får jag lite ångest.

Idag tänkte jag åka in till stan och shoppa.
detta är vad jag vill ha.
Flyttkartonger (så att jag kan börja packa)
Duschdraperi.
Kanske nått kul också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback