Håll tummarna..

Nu är jag klar, ska bege mig ut till lägenhetsförmedlingen och förhoppningsvis få lite klarheter, Håll era tummar och tår på att allt löser sig när jag är där.

Sen ikväll blir det några timmars jobb, jag har bara tre arbetsdagar kvar innan det är dags att vara ledig. Frågan är bara om jag pallar med att vara ledig tio dagar i rad. Så länge har jag aldrig varit ledig och nu när jag jobbat heltid hela sommaren så känns det konstigt att bara inte jobba. Plus att jag verkligen behöver alla pengar jag kan få. Återstår att se, tänkte iaf inte ta på mig något nu, utan det får bli när jag ledsnar!

Igår fann jag en ny inneboende i vår lägenhet, Albert, Albert är en spindel med en kropp lika stor som en enkrona, tyvärr har albert lite svårt att bidra med sin del till hyran, så jag kastade ut honom. Eller rättare sagt, kastade jag honom i toan, efter att jag slagit ihjäl honom med vår WC-duck. Hoppas smärtan blev kortvarig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback