frukostbuffe

Igår kryllade det av människor inne i staden, ung08, the voice konsert. och karneval. Det var människor överallt. Jag mötte upp maria och johanna och hängde lite, tog en öl innan jag slutligen åkte hem och pratade upp mina pengar med hannah. Jag glömmer alltid bort att hon inte längre har halebop, så man kan slänga iväg en timme på att egentligen inte säga så mycket viktiga saker utan bara småprata och helt plötsligt piper det, "du har snart slut på pengar" och då bara, fan.

Nej nu ska jag snart åka in till stan för att möta upp en av mina vänner Emma, vi bor både i stockholm men ses inte mer än två tre gånger per år. Och idag ska vi äta frukost buffe på kafestring Jag hoppas kunna återkomma med bilder sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback