En flaska Rosé med Snygg-Sara

Det är vad som står på mitt semester schema för kvällen.

Idag har jag varit ut till bostadsföreningen med alla mina arbetsgivarintyg, de såg inte nöjda ut när jag lämnade in 3ark sidor från 3 arbeten och från akassan. Hoppas bara att jag får veta snart ifall jag får den, så jag kan börja packa och leta saker.. Det vore så kul att få en egen lägenhet och vet att jag får om jag sköter mig bo där i tre år. Att bara få inreda som man själv vill ha det..

Bilder från veckan som gått, silverfiskar, shopping, mys osv.

Jag har varit och handlat dyra, fina praliner tills ikväll, tänkte att jag och Sara skulle mysa lite med lyx.

Nu ska jag skynda mig att göra mig klar, jag tar med mig kameran ikväll och hoppas att det blir en kul kväll/natt med en massa roliga bilder för er att frossa i senare.

Pussar och Kramar,


Ps, Idag har Bitter-Fittan Bodil nästan lyst med sin frånvaro hela dagen, förutom några enstaka uttalanden. Jag kommer sakta, sakta tillbaka. Snart så jävlar! . ds.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det där är väl en tvestjärt, inte silverfisk?

2008-08-12 @ 21:24:39
Postat av: sara

precis vad jag oxå trodde bodil!! en sån vi precis dödade hemma hos mej!!! moooord!! haha nä nu ska vi ut puss å hej

2008-08-12 @ 22:14:07
Postat av: sara

precis vad jag oxå trodde bodil!! en sån vi precis dödade hemma hos mej!!! moooord!! haha nä nu ska vi ut puss å hej

2008-08-12 @ 22:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback