Opublicerat Inlägg från Maj

När jag som bäst håller på med att lägga om alla mina inlägg för att kunna radera mina kategorier upptäcker jag detta inlägg, som jag inte ens hade publicerat, nu är det iaf ute, från början på maj.



du var vackrare än någonsin

Igår var jag ensam hela dagen, det brukar jag inte vara. Jag tycker att det kan vara jobbigt att vara själv. Men jag tränar på att bli bättre. Det är iofs en sak när man själv valt ensamheten, men när den kommer krypandes utan att man egentligen vill det så brukar jag ha lite svårt för det. Just för att jag känner så mycket då. Igår var det skönt att känna så mycket.

Jag åkte in till stan igår och bestämde mig för att åka till kungshallarna och köpa med mig mat hem. Vidare hemma tänkte jag gå och köpa "the notebook". Står i godan ro och betalar min mat. Slinker förbi kön för att vänta på min mat. Och där är du. tillsammans med din bästa vän. jag går fram och säger hej. känner att kroppen och tankarna inte riktigt trivs i situationen. Får min mat, rundar av samtalat och går iväg.
Du var vackrare än någonsin.

Nu tänker jag duscha och göra mig klar, åka in till stan och omfamna våren innan det är dags att befinna sig på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback