Det vore fint med...

  • En fin härlig man som vill förgylla min höst tillsammans med mig.
  • En lägenhet där jag kan må bra, och dåligt och njuta av mitt liv.
  • En bärbar dator för fortsatt bloggning när jag befinner mig i min nya lägenhet.
  • Färg för att måla om min nya lägenhet.
  • Kastruller som matchar min nya stekpanna, skulle vara fint i min nya lägenhet.
  • Att någon snäll själ betalade mitt tandläkar-kalas på 5000:-
  • En cykel, gärna rosa. med korg.
  • samt att mina nära och kära får fortsätta att må bra.

Såsom ni ser kräver vissa av dessa saker att jag först får lägenheten. Så vi tar det först tycker jag.

Så mina nära och kära, ni får gärna äta tårta med mig på min födelsedag nästa veckan utan presenter, men ifall ni ändå vill ge mig något är detta lite av de saker jag saknar i mitt liv just nu..


Kommentarer
Postat av: Kickan

Ska man ha nåt här i livet får man ta tag i det själv =) Jag tror du kommer passa jättebra i "klädaffär"! (kändes lite gammaldags med det ordet?!) Vilken av alla 1000 butiker i sthlm är det? 1 av 3 är inte så illa! Det måste ju finnas ett stort utbud av de andra två också, bara man vet var man ska leta!

Ja det ser ut att bli plugg, sjuksköterska i umeå. Så nu ska jag väl packa ihop mej och flytta in i ett hörn i Ylva's tvåa till att börja med. Ska bli spänannde men lite läskigt med nånting nytt. För precis som du säger, det är alltid jobbigt med nåt nytt där man inte gör annat än ser ut som ett ? =)

2008-08-13 @ 23:09:04
Postat av: Tina

Tack och tack, jag tror verkligen inte jag kan misslyckas med det just idag!=)

Vad är det för nytt jobb du skriver om?

Kram!

Postat av: sara.o

när du nu får lägenheten vilket du ju kommer få..eller hur :) så kan du ju uppfylla alla dina önskningar... det ända som kanske kan ta tid är ju mannen...men han dyker ju upp förr el senare...och tandläkar räkningen! men vem vet, mannen kanske står utanför din port i morgon...och han kanske mer än gärna vill betala räkningen, eftersom han är tandläkare och tycker att sånt är bla det viktigaste som finns :-)sen lever ni lyckliga i alla era dagar!

2008-08-14 @ 15:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback