Bilder gör livet roligare!

Jag borde lägga upp bilder, jag vet, bloggen är roligare då. Så kanske senare kommer en bild på hur jag ser ut när jag är riktigt jävla förkyld! Åkte hem från jobbet fyra timmar tidigare idag, detta efter att jag inte kommit ihåg att jag klivit upp ur sängen imorse, när jag insåg att jag hade feber och inte vågade äta så mycket som en smörgås för jag var rädd att kräkas upp allt. Så jag duschade en av mina tanter och sen åkte jag hem. Har sovit en timme nu och är fortfarande väldigt trött. Ligger som bäst i soffan och försöker äta lite godis, bara för energin? =)

Imorgon blev jag också ledig, för jag fick en tandläkartid, jag hoppas verkligen att jag slipper göra en rotfyllning!!

Nu ska jag läsa lite, kanske sova lite, och klockan sju ska jag kolla på lägenheten. Sen blir det nog en update.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback