Ärende-dag

Idag är det min ärende-dag,Maria min kära  vän säger att jag har fler ärenden att uträtta per veckan än vad hon har per år!
Igår var det fint väder i stockholm. jag mötte upp emma i stan för en kaffe och lite skit snack. vidare åkte jag ut till Maria för middag och film. Idag har jag mycket saker att fixa, jag och mamma ska åka och kika på knodden ikväll, så jag måste fixa barnpresenter. Sen måste jag göra en liten uppdatering i badrummet, hur kommer det sig att alla mina produkter tar slut samtidigt, tar schampoot slut så tar bodylotion också slut och ansiktskrämen gapar med sitt svarta hål i botten.

Imorgon har jag min första dag på hm och nu börjar jag bli lite smånervös. Tankarna går typ, "vad ska jag ha på mig, ska jag ta med mig matlåda, el köpa något, borde jag färga bort mina gråa hårstrån innan"

Borde ta arslet ur vagnen och åka ut till sickla och hämta mina arbetsskor. Jag behöver dom för att kunna variera framöver.

Nej nu måste jag fortsätta med att göra mig klar. Återkommer senare och förhoppningsvis med en massa bilder på en liten, liten söt kille.

Puss

Kommentarer
Postat av: mariaa

du får styk om du inte uppdaterar med bebis bilder sen, jaaag vill see

Postat av: Hannah

Men guud vilken vacker knodd, det har dom gjort bra! Hälsa Annicka och gratta från mig, är glad för deras skull!!!! Kramar

2008-08-26 @ 00:40:53
URL: http://jagheterhannah.blogg.se/secondpart

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback